People: Millennials • Gen Y

Travel destinations as seen in

GR | EN
LifeStyle: Millennials
Ποια είναι η γενιά των
Millennials ή Gen Y:


✍️ Ο λόγος σήμερα γίνεται για μια «κατηγορία» ανθρώπων που ίσως να ακούς, να διαβάζεις και να συναντάς συχνά, αν έχεις καλή κοινωνική επαφή με κοινωνικές δραστηριότητες και δρώμενα ή ενημερώνεσαι για νέες εξελίξεις μέσω διαδικτύου.
Οι Millennials μετά τη έλευση του 1980, διαδέχθηκαν επιτυχώς την Generation X και πριν από αυτούς τη γενιά των Baby Boomers ενώ από πολλούς ονομάζονται σήμερα και Generation Y.

Ποια είναι λοιπόν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς ανθρώπων και πώς αυτά επηρεάζουν τον τρόπο ζωής, τις καθημερινές τους συνήθειες και τις λήψεις των βασικών αποφάσεων τους;



Millennials ή Generation YMillennials • tech.co

Ποιοι είναι οι Millennials ή Generation Y;



Οι Millennials ή Generation Y ή Gen Y είναι η γενιά των ανθρώπων που γεννήθηκαν από τις αρχές του 1980 έως το 2000 και σήμερα είναι από 18 έως 38 ετών.
Διαδέχτηκαν την Generation Χ (παιδιά που γεννήθηκαν από το 1960 εώς τις αρχές του 1980), οι οποίοι με τη σειρά τους διαδέχτηκαν τους Baby Boomers (όσοι γεννήθηκαν από το 1940 εώς το 1960).

Οι συγγραφείς William Strauss και Neil Howe αναγνωρίζονται ευρέως ως οι νονοί των Millennials. Επεξεργάστηκαν τον όρο για πρώτη φορά το 1987, γύρω στο χρονικό διάστημα που τα παιδιά που γεννήθηκαν το 1982 εισέρχονταν στο νηπιαγωγείο και τα μέσα ενημέρωσης αναγνώρισαν αρχικά την πιθανή σχέση τους με την επικείμενη νέα χιλιετία ως την αποφοίτηση του γυμνασίου το 2000 γράφοντας το βιβλίο του Millennials Rising: The Next Great Generation (2000).

Τον Αύγουστο του 1993, ένα διαφημιστικό editorial της εποχής χρησιμοποίησε την ονομασία Generation Y για να περιγράψει εκείνους που ήταν ηλικίας 11 ετών ή μικρότεροι, καθώς και τους έφηβους των επόμενων δέκα ετών που ορίστηκαν ως διαφορετικοί από αυτούς της Generation X.

Ο όρος δεν άργησε περαιτέρω να καθιερωθεί κι έτσι η χρήση του έχει γίνει πλέον κοινώς αποδεκτή και εξαιρετικά συχνή, αν και οι επικριτές της συγκεκριμένης γενιάς - πλέον αποκαλούν τους Millennials «Γενιά του Εγώ» υποστηρίζοντας ότι σε μεγάλο ποσοστό, πρόκειται για εγωκεντρικά άτομα, που δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη εικόνα και την καλοπέρασή τους παρλα στο «εμείς» και στο κοινωνικό σύνολο.

Η γενιά που γεννήθηκε μετά τους Millennials, δεν έχει αποκτήσει ακόμα συγκεκριμένο όνομα, χαρακτηριστικά ή εύρος ημερομηνιών γέννησης. Κάποιοι τους αποκαλούν Generation Z, τοποθετώντας τους στις αρχές του 2000.
Άλλοι υποστηρίζουν ότι οι ίδιοι οι Millennials χωρίζονται σε δύο υποκατηγορίες: Τη Generation Y (άνθρωποι γεννημένοι ανάμεσα σε 1981-1991) και τη Generation Z (όσοι έχουν γεννηθεί μετά το 1991 και έως το 2001) με βασική διαφορά ανάμεσα σε Y και Z - εκτός από τις χρονολογίες γέννησης - να είναι και το είδος της τεχνολογίας με το οποίο μεγάλωσαν.
Έτσι η Generation Y μεγάλωσε με προσωπικούς υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και συστήματα βιντεοπαιχνιδιών, ενώ η Generation Z μεγάλωσε με tablet, smartphones και εφαρμογές.
Ωστόσο, το κοινό έδαφος μεταξύ των δύο γενεών είναι ότι και οι δύο μετασχηματίζουν και μεταβάλλουν την επικοινωνία και την ταυτότητα της κοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σίγουρη απάντηση για το τι πραγματικά ισχύει (ως προς τη Generation Z) δεν βρήκαμε γιατί η κάθε πλευρά δηλώνει σίγουρη για το δικό της διαχωρισμό και το ποιος τελικά θα αποδειχθεί σωστός, μένει προφανώς να τ' αφήσουμε στον χρόνο να το ορίσει.



Millennials ή Generation YMillennials • fortune.com

Πώς οι Millennials ή Gen Y επηρεάζουν τις σημερινές εξελίξεις;



Αν και τα χιλιετή χαρακτηριστικά ποικίλλουν ανάλογα με την περιοχή, ανάλογα με τις κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες, η γενιά των Millennials χαρακτηρίζεται γενικά από:

1. Την αυξημένη χρήση και εξοικείωση με τις επικοινωνίες, τα μέσα ενημέρωσης, τις ψηφιακές τεχνολογίες και τον «εθισμό» τους στο διαδίκτυο, στα online videos και στο κινητό τους.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων επαγγελμάτων (π.χ. Social Media Influencers) και τον προσανατολισμό μεγαλύτερων ηλικιακά επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις ιντερνετικές καμπάνιες, γεγονός που σήμανε την πτώση της τηλεοπτικής κι έντυπης διαφήμισης, η οποία - εώς τότε - κατείχε τον πρωτεύοντα ρόλο στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, έχοντας αναπτύξει εξαιρετικά σημαντική ισχύ.

2. Είναι μορφωμένοι αλλά ανασφαλείς για το μέλλον και φορτωμένοι με οικονομικά χρέη.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πολλοί να μην έχουν την οικονομική άνεση προηγούμενων γενεών, να ζούνε ακόμα με τους γονείς τους, να ψάχνουν τις προσφορές και τις ευκαιρίες της αγοράς και να βοηθήσουν στην άνθιση εταιρειών που προσφέρουν οικονομικές υπηρεσίες όπως οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους (δες ενδεικτικά Ryanair και EasyJet) και ενοικιάσεις οικονομικών καταλυμάτων όπως το Airbnb.

3. Είναι περισσότερο άθεοι από τις προηγούμενες γενιές.
Εκτός όμως από άθεοι, ολοένα και περισσότεροι αυτοπροσδιορίζονται ως «αγνωστικιστές», το 25% δήλωσε (σε αντίστοιχη δημοσκόπηση - έρευνα που διεξάχθηκε) ότι δεν πιστεύουν στον Θεό ούτε σε οποιαδήποτε άλλη «μεγαλύτερη πνευματική δύναμη», το 19% πιστεύει σε μια «ανώτερη πνευματική δύναμη», το 15% είχε μια τυπική σχέση με τη θρησκεία (είχε παρευρεθεί σε γάμους, βαπτίσεις, κηδείες) ενώ το 41% πίστευε ότι η θρησκεία ήταν η «αιτία του κακού» στον κόσμο περισσότερες φορές από ότι ήταν από το καλό «αιτία καλού».


Πολύ καλή πηγή - για να μάθεις περισσότερα για τους Millennials, τα χαρακτηριστικά τους αλλά και πώς ορίζουν τις αλλαγές σε κοινωνικο-πολιτικό-θρησκευτικό επίπεδο παγκοσμίως, είναι οι έρευνες του οργανισμού PEW RESEARCH CENTER (πάτα πάνω στον σύνδεσμο - το έκανα για να σε διευκολύνω - και θα βρεις όλες τις σχετικές επιστημονικές έρευνες και πληροφορίες).



Millennials ή Generation YPhoto•Hispanic Network Magazine

4 στρατηγικές μάρκετινγκ όταν απευθύνεστε στους Millennials:



Τα καταναλωτικά στερεότυπα θα πίστευαν ότι οι Millennials είναι φθηνοί, ασταθείς εν δυνάμει πελάτες - καταναλωτές που κάνουν αγορές μόνο μέσω διαδικτύου.
Αν ο στόχος σας είναι να κάνετε δουλειά με αυτή τη γενιά, προτιμήστε να μη δίνετε βάση σε τέτοιους μύθους.

Η πραγματικότητα είναι ότι οι Millennials είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν χρήματα, περισσότερο σε εμπειρίες από ότι σε υλικά αγαθά και σε τομείς όπως το φαγητό έξω, ξεπερνώντας κατά πολύ τις προηγούμενες γενιές, στο βαθμό της αντίστοιχης ανάγκης.
Ωστόσο, λόγω του τεράστιου αριθμού των προϊόντων που έχουν στη διάθεσή τους, έχουν την τάση να κάνουν συγκριτικές έρευνες πριν αγοράσουν, τόσο στην τιμή του προϊόντος όσο και στην ποιότητά του.
Η Goldman Sachs αναφέρει ότι το 57% των Millennials θα συγκρίνει τις τιμές στο κατάστημα πριν κάνει μια αγορά.

Έτσι οι έμποροι που επιθυμούν να πουλήσουν σε αυτή τη γενιά θα πρέπει να βρουν τρόπους να ξεχωρίζουν έντονα από τον ανταγωνισμό.

Ακολουθούν 4 από τις πιο επιτυχημένες πρακτικές - στρατηγικές μάρκετινγκ (σύμφωνα με τον CMO of Medly στο entrepreneur.com) για εταιρείες που απευθύνονται σε αυτή την τεχνολογικά προσανατολισμένη γενιά:



1. Εστιάστε στην παραγωγή βίντεο υψηλής ποιότητας.


Το βίντεο δεν είναι πλέον προαιρετικό μέσο προσέγγισης νέων πελατων για τους εμπόρους, όπως αποδεικνύεται από μια μελέτη του Animoto, σύμφωνα με την οποία το 80% των ερωτηθέντων Millennials χρησιμοποιούν βίντεο για να πραγματοποιήσουν έρευνα πριν κάνουν μια αγορά.

Ακόμα, αυτό δεν σημαίνει ότι το βίντεο πρέπει να είναι παρόν σε κάθε βήμα της στρατηγικής μάρκετινγκ. Πρόκειται περισσότερο για την παραγωγή περιεχομένου υψηλής ποιότητας παρά για τη δημιουργία όσο το δυνατόν περισσότερων βίντεο.

Το καλοφτιαγμένο βίντεο απευθύνεται σε πιθανούς πελάτες σε συναισθηματικό επίπεδο και σας βοηθά να διαχωρίσετε και να διαφοροποιήσετε τη θέση σας από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.

Αυτή η διαφοροποίηση μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αυξήσετε το ποσοστό εσόδων σας και να ενθαρρύνετε τους επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Το μυστικό είναι στην εκτέλεση, οπότε επικεντρωθείτε στην παραγωγή μερικών εξαιρετικών βίντεο αντί για μικρά βίντεο που κανείς δεν θέλει να παρακολουθήσει.



2. Γίνετε δημιουργικοί με τη διαφήμισή σας.

Οι καινοτόμες στρατηγικές μάρκετινγκ θα λειτουργούν γενικά καλύτερα με τους Millennials από τις συνήθεις τεχνικές μάρκετινγκ και προώθησης. Οι Millennials έχουν βαρεθεί σε μεγάλο βαθμό τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης και ενώ θέλουν πληροφορίες, θέλουν να τις επιλέξουν οι ίδιοι αντί να τους αναγκάσουν την επιλογή.

Σύμφωνα με μια μελέτη του Κέντρου Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης του Dartmouth, Gen Y έχουν φιλτράρει τη διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα και έχουν στραφεί σε άλλα σημεία αναφοράς. «Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην εποχή της τεχνολογίας», σύμφωνα με τη μελέτη, «οι Millennials καταναλώνουν πληροφορίες όποτε και όπως θέλουν».
Έτσι, ποιον εμπιστεύονται;
Κυρίως τους ανθρώπους στα κοινωνικά τους δίκτυα και γι 'αυτό φαίνεται ότι η διαφήμιση από στόμα σε στόμα να οδηγεί ξανά τις μεγαλύτερες αποδόσεις, σύμφωνα με μια έκθεση του WOMMA.

Συνεπώς αντί να εστιάζετε τις περισσότερες από τις προσπάθειές σας στο παραδοσιακό εξερχόμενο μάρκετινγκ, δοκιμάστε μια νέα λύση. Χρησιμοποιήστε το buzz που περιβάλλει το νέο προϊόν ή την υπηρεσία σας και εκμεταλλευτείτε την τάση της Generation Y να μοιραστεί τα πράγματα που βρίσκει ενδιαφέροντα στα κοινωνικά δίκτυα.



3. Μην τους βάζετε σε ένα τσουβάλι.

Όλοι οι Millennials δεν ανταποκρίνονται εξίσου στα ίδια μηνύματα. Η ομαδοποίηση μιας ολόκληρης γενιάς ανθρώπων σε ένα δημογραφικό μάρκετινγκ πιθανότατα δεν θα σας δώσει τα αποτελέσματα που αναζητάτε. Αντί αυτού, η κατάτμηση διαφορετικών καμπανιών για τους πελάτες που είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν σε αυτές θα βοηθήσει πολύ προς τη σωστή κατεύθυνση απόκρισης του επαγγελματικού μηνύματός σας.

Αντί να σκεφτείτε ποια γενιά στοχεύετε, σκεφτείτε ποιο άτομο προσπαθείτε να προσεγγίσετε.
Το να γνωρίζετε τι βλέπουν οι συγκεκριμένοι πελάτες σας και πού καταναλώνουν τα χρήματα αλλά και το χρόνο τους είναι πολύ πιο χρήσιμο από τη χρήση μιας υποθετικής στρατηγικής μάρκετινγκ, βασισμένης στο ποια ηλικία έχουν.



4. Υποστηρίξτε έναν καλό κοινωνικό σκοπό με την επιχείρησή σας και τη δράση της.

Το να στηρίζετε έναν καλό κοινωνικό σκοπό ή ένα φιλανθρωπικό έργο με την επιχειρηματικότητα σας, είναι ένας τέλειος τρόπος για να δώσετε ένα πρόσθετο κίνητρο στους αγοραστές σας και να κάνετε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος για τους αγοραστές σας και όχι μόνο.







Advertising




Έχεις άποψη;
Θες να συμμετέχεις;
Στείλε τη δική σου άποψη • κριτική:



Στείλε μας τη γνώμη σου

wE-mail







more style and beauty

• reLATEd stories •



Avocado η θαυματουργή τροφή Το avocado στη διατροφή
C. Brinkley: Μυστικά ομορφιάς και νεότητας 5 Tips νεότητας
Delia makeup Primer Pink - Brightening Delia Primer Pink
Uroda Lift Extreme 40+: Αντιγηραντική κρέμα προσώπου Οικονομική κρέμα
Impala foundation 24/7 Οικονομικό foundation
Χτενίσματα και στυλ για τα μαλλιά που θα είναι στη μόδα Οι νέες τάσεις στα μαλλιά



more popular

• Δημοφιλή Θέματα •






•moreMOREmore•



Ταξίδια στην Ελλάδα 「• Ταξίδια Ελλάδας •」

Ταξίδια εξωτερικού - Ταξίδι εκτός Ελλάδας 「• Γύρισε τον κόσμο •」
Beauty, Life and Style ❘「• Life✢Style •」❘
e-Shop Ψώνισε έξυπνα ❘「• SHOP •」❘

Follow Lily on social media:


Facebook LilyWasHere.gr

Instagram LilyWasHere.gr

YouTube LilyWasHere.gr

Twitter LilyWasHere.gr